в кошику 0 товарів порівняння зворотній дзвінок
Залишіть своє повідомлення та необхідну інформацію, і ми Вам передзвонимо.
Текст повідомлення:
Ім'я
Номер телефону

Інтернет - магазин
побутової техніки

(032) 245-94-64
(044) 360-52-01
(098) 411-99-77

Доставка по Україні

 
 
 
Теле-Відео-Аудіо-Фото     Вільностояча техніка      Вбудована техніка      Мала побутова техніка      Кліматична техніка      Інші товари
 
 
   
     
  Головна  
 

Після покупки

Що робити у ситуації, якщо…

 

Придбаний товар не влаштовує Вас через певні причини?


Якщо придбаний товар ( його розмір, форма, габарити, колір чи комплектація) не влаштовує Вас після його одержання, знайте, що відповідно до Закону України про Захист прав споживачів він не може бути повернений. Винятки становлять випадки, коли між продавцем товару та його покупцем досягається двостороння домовленість, яка передбачає, що клієнт погоджується повністю відшкодувати витрати, пов’язані із процедурою обміну товару (зворотна доставка, упакування, зіпсований гарантійний талон тощо). Важливою умовою, при якій повернення може відбутися, є повністю збережений товарний вигляд покупки, відсутність будь - яких ознак її експлуатації чи найменшого пошкодження. Для одержання детальної інформації щодо повернення товару радимо звертатися до менеджерів організації, у якій він був придбаний. Для уникнення будь - яких непорозумінь після здійснення покупки рекомендуємо заздалегідь спланувати її, визначитися із бажаними характеристиками та функціями товару. Серйозний підхід до купівлі - це запорука Вашого спокою та комфорту!


Придбаний товар виходить із ладу через короткий час після його купівлі?

 

Якщо придбаний товар виходить із ладу після короткого терміну його експлуатації, Вам слід звернутися за консультацією до авторизованого сервісного центру. Після огляду товару спеціалістом, Ви одержите його остаточний висновок. Якщо причину несправності товару можна усунути, то сервісний центр бере на себе усі зобов’язання, пов’язані із його подальшим ремонтом. Якщо ж несправність є серйозною та не піддається ремонту (згідно із висновком спеціаліста центру) та є спричинена виключно заводським браком та виникла без жодного втручання сторонніх осіб та не спричинена неправильним експлуатаційним використанням товару, відповідно до ст. 9 Закону України про Захист прав споживачів Ви можете повернути чи обміняти його протягом 14 днів після здійсненої покупки, звернувшись до організації, де він був придбаний. Одержати більш детальну інформацію щодо цього питання можна у розділі Гарантія та сервіс.

 

Придбаний товар, згідно із висновком спеціаліста сервісного центру, не може бути відремонтований за умов, якщо його гарантійний термін ще не скінчився?

 

У деяких випадках відповідно до ст. 8 Закону України про Захист прав споживачів товар може бути повернений чи замінений іншим протягом терміну його гарантійного обслуговування. Обов’язковою умовою цього є наявність висновку спеціаліста сервісного центру про неможливість подальшої експлуатації товару за умов передбачених Законом. Детальна інформація стосовно цього питання розміщена у розділі Гарантія та сервіс.


Придбану техніку забрали на ремонт у сервісний центр та не повертають протягом довгого часу?


Якщо у Вас виникла така ситуація, знайте, що сервісний центр зобов’язаний надати Вам аналогічний пристрій на тимчасове користування до тих пір, доки Ваша побутова техніка не буде відремонтована і повернена Вам.


Придбана техніка ремонтувалася у іншому сервісному центрі чи сторонніми особами, а згодом була надана до ремонту за місцем призначення?


Відповідно до Закону України про Захист прав споживачів Вам буде відмовлено у безкоштовному ремонті даного товару, а гарантія на нього автоматично анулюється. Ви зможете відремонтувати побутову техніку, але за оплату відповідно до встановленого тарифу.


Який документ засвідчує зобов’язання подальшого безкоштовного ремонту придбаного товару?


Гарантійний талон, який обов’язково додається до купленного товару, є офіційним засвідченням перед Вами зобов’язань сервісного центру щодо подальшого обслуговування придбаного товару. У ньому також зазначені усі умови гарантійного обслуговування побутової техніки та його анулювання за умов, які є визначені Законом.


Які умови обслуговування товару у сервісному центрі після закінчення його гарантійного терміну?


Ви можете ремонтувати побутову техніку у авторизованому сервісному центрі за оплату відповідно до встановленого тарифу.


Чому придбану техніку ремонтують у сервісному центрі, а не за місцем її продажу?


На усі товари надається гарантія фірми - виробника, а не місця продажу, тому відповідно до цього ремонт побутової техніки здійснюється у авторизованих центрах виробника продукції.
 

Інтернет - магазин  "Оріон": "Наша  побутова техніка служитиме довго!"

 
 
Укрсиббанк
 
 

 
   
 
Украинский портАл
Сравнение цен на цифровые фотоаппараты, телевизоры,
холодильники, стиральные машины, мобильные телефоны
Рейтинг интернет магазинов Украины
[Vox.com.ua] Портал українця
ТехноПортал